Sonbahar

Zaman ne cabuk geciyor degilmi? Gecen sene kis havalarin ne kadar soguk oldugundan bahsediyordum. Havalar isinsa ne guzel olur diyordum. Koca yazi da devirdik, sonbahara bile sira geldi artik. Bu sene sonbahar gayet guzel gidiyor. Havalar yaklasik 15 derece, bazen daha da sicak. Uc gundur hava mukemmel, gunesli, gokyuzu masmavi. Bugun bir kac fotograf paylasmak istiyorum sadece. Tarifler biriksede, biraz daha bekleyebilirler diye dusunuyorum. Ne bileyim iste, tarif yazma modunda degilim, guzel havanin tadini cikariyorum.

Ormanda gozum en cok mantar ariyor biliyormusunuz? Karsima ciktigi zaman kendimi bir cocuk gibi hissediyorum. Cok mutlu oluyorum. Bal oglan orman gezilerini de sevdi. Agaclar cok dikkatini cekti.


Hele yerdeki o rengarenk yapraklar yokmu. Yurudukce agaclardan dokuldugunu goruyorsun. Rabbimi dusunuyorum, onun izni olmadan bir yaprak bile dusmezmis. Onun yuceligini dusunuyorum. Sukur ediyorum.
 
* Fotograflar iki farkli kamera ile cekildi. Fotograflar arasinda kalite farkindan anlayacaksiniz zaten. Biri annemin fotografmakinasi, digeri ise benim Sony video/fotograf makinasi.







Yorumlar

  1. Selmacım mantarlar görmek için heveslenen, fotograflamak için uğraşan bir sen değilsin http://bestebonnard.blogspot.com/ beste'de mantar peşine düşmüş haftasonu! Görmeni isterim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Bizde bu hafta sonu ormanda yürüyüse ciktik. Güzel bir hava vardi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sutumesarellemekarisma: Canim arkadasim ismini ogrenebilirmiyim?:) Ne kadar uzun bisey su "sutumesarellemekarisma:) Hemen baktim Beste'nin bloguna, bayildim! Gercekten cok guzel. En cok ta beyaz noktali kirmizi mantara bayildim:) Kendisi zehirlidir, ama cocukken hikayelerdeki gecen mantar iste o:)

    Nesrin - Orman havasi gibi yok degilmi? Hep gitmek lazim.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım mantarlara, buralara sonbahar uğramadı hemencecik kış geldi:((

    YanıtlaSil
  5. canım Selmacığıımmm:))
    ne güzel fotoğraflar çekmişsin:)) bu haftasonu bizde ormanda idik kendisi tam karşımızda olduğundan:))bende mantar fotoğrafları çektim:) şimdi o mantarlar turşu oldu hatta:))

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten bir bakıyorsun yaz bir bakıyorsun kış. Ömürler bitiyor arkadaşım. Sen nasılsın her şey yolundadır umarım. Resimler güzel havalardan kalan bir demet:) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Birden kış olduya buralar sinir oldummm sinir...Neyseki sonbahar geldi bugün miss gibi toprak kokusuyla

    YanıtlaSil
  8. Ben hiç kış gelemsin diyenlerdenim canım. Kış gelince hastalık evden çıkamam stresi geliyor.
    Yazın nerdeyse hergün sokaklardayım:)
    Oğlumda benim gibi. Gökyüzünde bulut görünce bugün hava çok sıkkın diyor:))))
    İlk fotoğrafa bayıldım. Sanki çizgi film
    Çok öptüm canım
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi