Yulaflı Köfte - Glutensiz Köfte - Oatmeal Meatballs - Gluten free meatballs

 

FOR ENGLISH PLEASE SCROLL DOWN


Uzun süredir köftenin içine galeta unu yerine yulaf koymayı tercih ediyorum. Daha sağlıklı olması en önemli sebebi. Glutensiz olması da ayrı bir avantaj glutensiz beslenenler için. (Yulaf alırken mutlaka paket üstünde glutensiz olmasına dikkat edin) Fakat lezzet olarak ta çok güzel. Bu tarifte kekik köfte çok büyük lezzet katıyor. Sade köfte yapacağım derseniz kekik yerine ince kıyılmış maydonozda tercih edebilirsiniz. 


Video'da adım adım köftenin yapılışını kaydettim. Videoyu like yapıp yorum bırakırsanız sevinirim. Destekleriniz için teşekkürler. Youtube kanalıma abone olarak yeni videolardan haberdar olabilirsiniz.





ENGLISH


For a long time I prefer to put oats in the meatballs instead of bread crumbs. The most important reason is because it is healthier. Also it does not contain gluten. This meatballs will fit in your gluten free diet. But it's also very good in taste. In this recipe, thyme add a lot of flavor to the this dish.  I recommend it to everyone. If you prefer the classic "köfte" you can put finely chopped parsley instead of thyme. Also very delicious.


I recorded the making of meatballs step by step in the video. I'd appreciate it if you'd like the video and leave a comment. Thank you for your support. You can be informed about new videos by subscribing to my Youtube channel.


www.dusbahcesi.blogspot.com 

Instagram : http://instagram.com/dusbahcesiblog 

Facebook : https://www.facebook.com/dusbahcesiblog 

Youtube: https://www.youtube.com/dusbahcesiblog


#oatmeal #köfte #meatballs





Yorumlar

  1. Tarifinizi denedim, oldukça pratik ve güzel oldu. çocuklar da çok beğendiler. Eğitim Haber ve Hidroponik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuklarin begenmelerine cok sevindim. Benim cocuklarimda severek yiyorlar.

      Sil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi