Un Helvası - HERKESİN YORULMADAN EN KOLAY YAPABİLECEĞİ UN HELVA TARİFİ

Rahmetli anannem çok güzel un helvası kavururdu. Çocukken hayranlıkla izlerdim hep onu. Kolları yorulmuyormu diye kendi kendime sormadan edemezdim. Hep büyük merakla izlerdim, çok net herşey gözümün önünde. Hep bana zor gelmiştir un helvası yapmak. Bu tarifi görünce denemek istedim. Yöntem çok farklı. Çok uğraşmak istemeyenler için harika bir tarif. Hem zahmetsiz, hem çok kısa sürede yapılıyor. Unu kavururken çok dikkatli olmalı. çünkü rengi çok çabuk değışıyor. Videoda yapılışını detaylı bir şekilde izleyebilirsiniz.





 

Yorumlar

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi