Cheesecake yapması çok zor olmasada uzun süre beklemek insanı sıkabiliyor. Bugun ki tarif inanılmaz kolay ve lezzetli. Sabah yapıp, ikindi çayına hazır olabilecek nefis bir cheesecake. Fırın kullanmadan, hiç pişirme zahmetı olmayan bir tarif. Kıvamı ipek gibi olan bu cheesecake'i herkesin favorisi olacağından emin olabilirsiniz. Bugünki tarif için lime (misket limon) kullandım, dlierseniz limonda kullanabilirsiniz. Videoda her adımı detaylı çektim, hata yapmamak için dikkatli izlemenizi tavsiye ederim.
Malzeme listesi:
150gr digistive kurabiye (yada herhangi baska bir kurabiye)
60gr ertilmiş tereyağ
450 gr labne
90 gr pudra şekeri
60ml lime suyu (2 adet lime kullandim, limon suyu da olur)
1 lime kabuğu rendesi (yoksa limonda olur)
250ml sıvı krema (slagroom)
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 pakey vanilin
Like yapmanız ve yorumlarınız kıymetlı benim için.
www.dusbahcesi.blogspot.com
Instagram : http://instagram.com/dusbahcesiblog
Facebook : https://www.facebook.com/dusbahcesiblog
Youtube kanalıma abone olmak icin : https://www.youtube.com/dusbahcesiblog
Yorumlar
Yorum Gönder
Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.