BU YUMUŞCIK PATATESLİ AÇMA TARİFİNE BAYILACAKSINIZ! –FARKLI LEZZETLİ PAMUK GIBI AÇMA TARİFİ



Goruntu hem lezzetliyle 10 numara bir patatesli acma tarifi ile karsinizdayim. Detayli video ile size nasil yapildigini adim adim paylastim. Icindeki patatesli harcina kekik ekleyerek tadini farkli boyutlara tasidi. Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Soganlari da kisik ateste pisirmenizi tavsiye ediyorum, patates harciniz cok daha lezzetli olacaktir. Malzeme: -2 su bardagi ilik sut -1 cay bardagi sivi yag -1 yemek kasigi toz seker -1paket kuru maya -1 yumurta beyazi (sarisi ustune +1 yemek kasigi yogurt) -1 yemek kasigi tuz -yaklasik 900 gram un (Kontrollu eklemeniz gerekiyor, cunku bu miktar daha az yada biraz daha fazla olabilir) Ele hafif yapisan yumusak bir hamur yogurmaniz gerekiyor. Hamurun detayli yapimini video izleyebilirsiniz. Ic harci: -1kg patates -2 buyuk sogan -1 cay kasigi tepeleme kimyon -yarim cay kasigi kara biber -1 tatli kasigi kekik -tuz YouTube kanalima abone olarak yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. Destekleriniz icin tesekkur ederim. Yorum ve Like icin simdiden tesekkur ediyorum. *Bu videoda hamuru yogurmak icin Kenwood Chef Classic KM336 kullandim



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi