"Butik Pasta & Kurabiye Okulu" Aciliyooor!

Merhaba arkadaslar,

Sizlere daha once butik pasta & kurabiye hakkinda bildiklerimi paylasmak istedigimi soylemistim. Aradan uzun zaman gecti biliyorum. Bilgileri paylasmak icin sizlere arkadasim Berrak ile bir facebook sayfasi actik. Tam olarak nasil baslayacagimizi bilmesekte bir yerden baslamayi dusunuyoruz:)

Bize destek olup facebook sayfamizi like yaparsaniz cok seviniriz. Butun paylasimlar orada yapilacak. Sorular ve istekler icin ozelden mesaj atabilirsiniz. Butun sorulara cevap vermeye calisacagiz, gerek sadece yaziyla, fotograflarla yada video ile.

Sunu soylemeden de gecmek istemiyorum, ben bu iste uzman değilim, hobi olarak yapiyorum. Ben bu ise benim icin terapi oldugu icin baslamistim. Cok zevk aldigim bir hobi oldugu icin.
 
Bugune kadar (kendim) oğrendiğim seyleri sizlerle paylasmak istiyorum, bu tabiki arkadasim Berrak icinde gecerli. Bildiğim seyleri paylasmak bana mutluluk verir. Butik pastacilik hakkinda ogrenmek isteyen cok arkadasimiz var, kursa gidemeyen fakat ogrenmek isteyen. Buradaki bilgilerle elbette profesyonel olmayacaksiniz, ama bir baslangic icin yeterli olacaktir. En azindan cocugunuzun pastasini kendiniz yapabileceksiniz. Benim maceramda zaten oyle baslamisti....
 
 
Hadi bize destek olun yalniz birakmayin! Baslayalim artik Butik Pasta & Kurabiye macerasina! :)
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi