12 Nisan 2013

Dis Bugdayi Pastasi &Kurabiyeler








6 yorum:

  1. Çok hosmus. Bende kizim diş cikardiginda kismetse yaparim

    YanıtlaSil
  2. benim kızımında dişi bi çıkıverse:)
    yapıcam bende çalışıcam daha doğrusu:)
    emeklerine sağlık Selma' cım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. S.a.geçen bir yazı okumuştum türklerin şamanizmden kalma adetleri diye.diş buğdayı da bunlardan biriymiş. Leyla

    YanıtlaSil
  4. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :) Yine harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir pasta olmuş, çok şeker. İzlemeye aldım seni. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.