Hamur kizartmasi

Gecen mayista Istanbulda yedigim bu hamur kizartmasini cok sevdim. Kayisi receli ve krem peynirle birlikte harika oluyor. Yapimi cok kolay ve az vakit alan bu tarifi paylasmak istedim.



 


 
 
 
 
Malzeme:
-1 yumurta
-2-3 kasik yogurt 
-1 cay kasigi kabartma tozu
-1 cay bardagi zeytinyag
-yarim cay bardagi su
-aldigi kadar un
 
Yapilisi:
Un haric butun malzemeleri derin bir kabin icinde karistirin. Ele yapismayan hamur elde edene kadar un ekleyin. Ilk etapta bir cay bardagi un ile baslayin, un fazla olursa hamur da sert olur.

Hamuru bir saat dinlendirten sonra, yarim cm kalinliginda hamuru yuvarlak acip bol sivi yagda kizartin. Sicak servis yapin.
 
 

Yorumlar

  1. bayılırım hamur kızartmasına. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok seviyorum kahvaltıda çayın yanında bu lezzeti.
    MaşaAllah sizinki de çok güzel kabarmış.
    Ellerinize yüreğinize sağlık.
    Sevgi ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. çayımın yanında olsa şimdi nefis olurdu, ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel kabarmis gercekten,ben pek basarili degilim bu türlerde,elinize saglik,bu arada Hollanda`nin hangi sehrindesiniz,eger bir mahsuru yoksa tabi,simdiden tesekkürler!

    YanıtlaSil
  5. Bizim de vazgeçilmezimiz amur kızartma. ama senin görselin farklı çıkmış ekmek gibi durutyor. yapıcam ilk fırsatta, sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. tarifinizi aynen uyguladım,hiç memnunn kalmadım. "Un haric butun malzemeleri derin bir kabin icinde karistirin." demişsiniz.-1 cay bardagi zeytinyag ının kızartmak için olduğunu belirtmeniz gerekirdi. İfade tarzınız çok eksik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kac kere yaptim ve hep guzel sonuc aldim. Zeytinyagi hamura eklemeniz gerekiyor, burada bir hata yok.

      Sil
    2. Iyi snuc alamadiginiza uzuldum. Nasil oldu peki?

      Sil
  7. nefis görünüyor, ellerine sağlık, iyi seneler canım:)


    "SEFERTASI" TAŞINDI..http://1tarif1lezzet.blogspot.com/ BEKLERİZ:))

    YanıtlaSil
  8. Hamur kızartmasını bende çok severim ama uzun zaman oldu yapmadım, ellerine sağlık komşum :)

    YanıtlaSil
  9. Şu saatte midem kazınırken bunu görmem iyi olmadı:( Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok severim:))) Çokta lezzetli görünüyor, ellerine sağlık Selmacım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi