Cranberry Soslu Muhallebi

Soyle guzel bir klasik muhallebi tarifi ariyorum. Bir cok site gezdim, fikir edindim. Bir tane tarif buldum. Denedim ve maalesef tam istedigim gibi olmadi.

Yaklasik 1 ay once elime taze cranberry gecti. Daha once hic denememistim, fakat bir cok internet sitesinde gorunce tabiki merak ettim. Denememek olmaz degilmi?

Cranberry soslu muhallebi yaptim, fena olmadi ama tatmin olmadim. Sos harika oldu. Favorilerim arasinda artik. Ama muhalebbi eh iste:)

Onun icin sizlerle sadece cranberry sos tarifini paylasacagim.

Sizin onerdiginiz muhallebi tarifi varmi (vanilyali olcak ve bu sosa yakisacak)?





















Malzeme:
350 gram taze cranberry
3/4 cup portakal suyu
2/3 cup esmer seker
1/3 cup seker

Butun malzemeleri tencereye koyup yaklasik 15 dakika kisik ateste pisirin (kaynamaya basladiktan altini kisin). Cranberry'ler piserken pat pat diye sesler cikarirlar, sakin korkmayin:)

Pistikten sonra suzgecten gecirin. Ve sos hazir!

Yorumlar

  1. Canım diyetteyım,resımlerı es geçmeye calıstım.ben nasıl dayanacagım,sanırım hıc bu kadar zor bır dıyet yasamadım.Çünkü baktıkça ınsanın ıcı acılıyor.
    Canım cok iştah acıcı,emegıne saglık..

    YanıtlaSil
  2. harika selma hanım müthiş rengine bayıldım ben tatmasamda izlerim rengi gerçekten müthişş

    YanıtlaSil
  3. can evimden vurdun . eline sağlık süper gözüküyor. bende muhallebili kadayıf tarfinde ki muhallebi buna çok yakışır bir bak istersen . sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık şahane gözüküyor.Nacizane fikrim yalancı tavuk gögsünün muhallebisiyle deneyebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Selmacım sosu çok merak ettim:))Mu
    hallebi harika görünüyor ellerine
    sağlık çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Selmacığım, çok leziz gözüküyor. Sen "eh işte" diyorsun ama muhallebiye, ben eminim güzel olduğuna. Ah bende bulsam şu yaban mersininin tazesini :(

    YanıtlaSil
  7. nasıl güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Canım mayhoş tadıyla harika olmuştur ellerine sağlık ...

    Sunum harika süpersin herzamanki gibi...

    YanıtlaSil
  9. cnm bende muhallebide aynı şekilde fazla tatmin olmuyorum.Ama bir muhallebim var, beni tatmin etti lezzeti belki sende hoşlanırsın.
    onu siteye ekleyeyim tabii tekrar yapıp..

    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  10. Görüntü enfes,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık, harika görünüyor:)
    ben de vişne soslu muhallebi yapmıştım, yiyenler çok beğenmişlerdi, belki işine yarar:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık.nefis bişey...

    YanıtlaSil
  13. Muhallebi için benim tiramisu yazımdaki kaymak tarifini kullanabilirsiniz. Fevkaladenin fevkinde bir kaymaktır. Duruca yapınca bardak sunumu için muhteşemdir. Tadı mı? mmmmmmmmmmmm, bilmem anlatabildim mi?
    Cranberry’nin o ekşimtırak tadı yok mu? Ne muhteşem tattır o.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi