sevgili arkadasım,sana oy vermek tarifinin altına yorum yazmaksa tammdır,güzel bi seçim yapmışşsın,ödüller cezbedici olsaydı bende yeralırdım,ama ortada maddi değerli bi ödül yok,zahmete değmeyeceğini düşündüm kendi adıma,basarılar selmlar...
Eline sağlık, benimde 2 favorim var; 1.si zehranın tarifi 2. si senin tarifin arkadaşım. Yarışmaya son dakika birkaç gün içinde karar verdim, ilk yarışmam diyebilirim. Tarifi yarışma öncesinde hazırlamıştım, yarışmaya kısmet oldu yayımlamak.. Kendime oy verdiğim için fikren siz beynimde derecelendiniz :) Başarılar dilerim arkadaşım.
oyumu sana verdim canım.umarım kazanırsın.başarılar.
YanıtlaSilbaşarılar dilerim çok güzel bir tarif... yorumunuz için çok teşekkür ederim sevgiler
YanıtlaSilbalkabaklı çorba yazmıyor bulamadım pasta var sadece
YanıtlaSilsevgili arkadasım,sana oy vermek tarifinin altına yorum yazmaksa tammdır,güzel bi seçim yapmışşsın,ödüller cezbedici olsaydı bende yeralırdım,ama ortada maddi değerli bi ödül yok,zahmete değmeyeceğini düşündüm kendi adıma,basarılar selmlar...
YanıtlaSilBaşarılar dilerim Selma'cım. Oyumu sana verdim
YanıtlaSilİnşaallah kazanırsın...
Canım başarılar dilerim,
YanıtlaSilİnşallah güzel bir yarışma olur :)
aramızda kalsın benimde favorimsin, katılmasaydım kesinlikle sana verirdim oyumu..
sevgiler :)
Canım boll şans...
YanıtlaSilArkadaslar cok tesekkur ediyorum:)
YanıtlaSilZehra, tesekkur ediyorum :) Senin favorin olmak yetiyor, oy versende olur vermesende olur!
Eline sağlık, benimde 2 favorim var;
YanıtlaSil1.si zehranın tarifi
2. si senin tarifin arkadaşım.
Yarışmaya son dakika birkaç gün içinde karar verdim, ilk yarışmam diyebilirim. Tarifi yarışma öncesinde hazırlamıştım, yarışmaya kısmet oldu yayımlamak..
Kendime oy verdiğim için fikren siz beynimde derecelendiniz :)
Başarılar dilerim arkadaşım.
basarilar oyum size...
YanıtlaSilcanım benim pastalarda favorimsin çok farklı ama çok güzel olmuş başarılar bol şans diliyorum
YanıtlaSil