MiM!

Merhaba arkadaslar,

Sevgili Hilal beni mimlemis:)

Sorulara daha once cevap vermistim. Kendim hakkimda 7 ilginc sey yazmam gerekiyormus. Cevaplari tekrarliyorum:)

1. Ellerim cok kuru oldugu zaman mecbur yagli krem kullanmam gerekiyor. Yoksa konusamiyorum, kekelemeye basliyorum.


2. Yemek pisirmesini cok seviyorum, ozellikle yeni yeni seyler denemeyi. Ve yemeyi :))

3. (Ozellikle) Tavuk pisirecegim zaman tezgahim tertemiz olmasi gerekiyor. Tavugu kestikten sonra kullandigim butun herseyi camasir suyu ile silip yikamam lazim. Yoksa huylaniyorum, tezgahta hic bir is yapamiyorum, mikrop bulasti bulasak diye.


4. Boceklerden cok korkarim. Bana yaklasmadiklari surece bir problem yok, ama yaklastiklari zaman...... eyvaaaah :)


5. Karanliktan cok korkarim, yalniz basima evin bir ucundan bir ucuna gidemem.

6. Evden cikmadan once, yatmadan once ocagi kontrol etmeden yapamam. Mutlaka gazi tamamen kapatirim.

7. Oglumun (1,5 yasinda) minik ayaklarina bayiliyorum, ozellikle koktuklari zaman :) (bazen coraptan ayaklari terliyor, kokla kokla bikmiyorum)

Bende bir kac arkadas mimleyeyim :D Hadi kolay gelsin!

Burcu
Yesim
Bengu
Sibel & Arzu

Yorumlar

  1. mimi bir solukta okudum canım.
    daha yakından tanımak çok güzek seni:)öptümmmm oğluşunun da ayaklarını koklaya koklaya öptümmm:)))

    YanıtlaSil
  2. sizi tanımak gerçekten çok güzell

    YanıtlaSil
  3. her anneye oğlunun ayakları güzel kokuyor sanırım, ben de bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. O ayak ve ter kokusuna bende bayılıyorum.Kızımın öyle bir kokar ki..hemde hala :)

    YanıtlaSil
  5. o ayak kokusuna bende bayılıyorum. çok ilginç. tavuk olayıise bendede var ama mikrotan ziyade kokusundan dolayı sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Selmacım merhaba..Mimlendik artık cevaplıyalım:)Canım en kısa zamanda cevaplıyorum:) yani az sonra:) Sevgilerr..Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  7. Canım ya kopya çekmişsin olmaz ki:)

    YanıtlaSil
  8. ayak kokusu konusunda bi deli ben değilmişim demek :))


    öptm

    YanıtlaSil
  9. Kendimiz hakkındaki mimlere bayılıyorum. Sizi biraz daha yakından tanıdık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba iadei ziyarete geldim çok güzel bir sayfa buldum :) Seni tanımak güzel oldu. Çok güzel cevaplar eline sağlık. Yalnız elin kuru olunca kekelemene şok oldum benim sürekli kurudur ellerim çünkü. İyi ki öyle bir özelliğim yok dedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi