Ispanakli Milfoy

Merhaba arkadaslar,

Hollanda bembeyaz bir vaziyette suan. Omrumde ben bu kadar kar gormedim. Normalde 1-2 saat yagdiktan sonra kar erir gider. Ne hikmetse bu sefer oyle olmadi. Kac gundur kar yagiyor. Saatlerce suruyor, ve kar eriyip gitmiyor. Inanin cok zevkli camdan disariyi izlemek. Cok isterdim bal oglanla disari cikmayi ama maalesef cuma gununden beri atesi var. Bugun atesi sukur cikmadi ama yemek yemiyor. Ictigi mamayi kusuyor:(

Bal oglan uyumusken sizlerle Ispanakli Milfoy tarifini paylasmak istedim. Bu tarifi rumma.org ta gormustum cok hosuma gitmisti, daha dogrusu milfoye verilen sekili oradan ogrendim. Cok memnun kaldim dogrusu. Denemenizi tavsiye ediyorum. Ispanak ta cok guzel yakisti acikcasi. Son zamanlar ispanak tutkunu oldum nedense:)

Ispanakli Milfoy
























Malzeme:
-5 adet milfoy
-200 gr ispanak
-1 kucuk sogan, 1 dis sarimsak
-tuz, karabiber, muskat
-beyaz peynir, yada kasar

-Milfoyler tam cozulmeden asagidaki sekili verin.










-Bir tavada sogani ve sarimsagi ince kiydiktan sonra kavurun. Yikamis oldugumuz ispanigi (eger iri yaprakli ise ince kiyin) ekleyip yumusayincaya kadar pisirin (suyu tamemen cekilecek). En son olarak ta tuz, karabiber ve muskat ekleyin.

-Milfoylerin ortasina hazirlamis oldugumuz ispanakla doldurdun ve ustune beyaz peynir sepistirin.

-Onceden 200C isitilmis firinda pisirin.

Yorumlar

  1. ellerinize sağlık gerçekten çok hoş bir görünümm deneyeceğim bende.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım harika olmuş ellerine sağlık
    görüntü süper sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. selmacım baloğluşuna geçmiş olsun en azından ateşi düşmüş işallah bir an önce iştahıda düzelir..

    ispanaklı milföylerde çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım merhaba.Çok hoş görünüyor.Ellerine sağlık..Bir tanecik var alıp kaçıyorum :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. canım çok geçmiş olsun..
    ıspanaklı milföy harika görünüyor.. bende ıspanaklı tatları çok severim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Benim oğlanları sana göndermek lazım,kar yağışını merakla bekliyorlar :)
    milföy nefis olmuş,ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Selmacım ellerine sağlık. Harika görünyor. Sunum da çok şık.

    YanıtlaSil
  8. canım oğluşa çok geçmiş olsun.
    milföy muhteşem güzel gözüküyor ellerine sağlık listeme aldım :)
    sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Sagolun arkadaslar. Bal oglan baya toparlandi. Sira simdi istahinda:)

    Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  10. Hımm nefis görünüyor arkadaşım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Herhalde bir yabancı sitedeydi. Bu şekilde hazırlanan milföyün ortasına yarım kaysı reçeli konmuştu. Piştikten sonrada kenarlara pudra şekeri serpilmişti. Sizin yaptığınız da çok güzel görünüyor. Denemem lazım. Elinize sağlık.

    <:))

    YanıtlaSil
  12. Selamlar tarifleriniz çok güzel birkaçtanesini not aldım bile denenmek üzere sıradalar bu milföylerin şekline bayıldım kağıtlardan deneme yaptım ilk fırsatta milföyle de denicem inşallah sizinkiler gibi güzel olur.kenarlarını kıvırmak gerekir mi acaba? İstanbuldan sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Emine, biraktigin yorum icin tesekkur ediyorum. Milfoylerin kenarlarini kivirmana gerek yok. Aynen resimdeki uygulanaman yeterlidir. Hollandadan sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi