Kozlenmis Patlican Salatasi

Merhaba arkadaslar,

Evet... Ramazan bitti! Bayramda bitti... Zaman ucuyor!

Gecen haftadan kalan bir tarif paylasacagim sizlerle. Kozlenmis herseyi cok severim. Ozellikle patlicani. Benim gibi kozlenmis patlicani seven herkese bu salatayi tavsiye ediyorum.

Gulo'ya tesekkur ediyorum, cunku o gecen hafta hazirlayip getirmisti bu salatayi iftara.




Malzeme (Miktar yazmadim cunku miktari istediginiz gibi ayarlayabilirsiniz):
- Kozlenmis patlican (kup kup dogranmis)
- Kozlenmis kirmizi biber (minik minik dogranmis)
- Sogan (minik minik dogranmis)
- Yesil biber (minik minik dogranmis)
- Maydonoz
- Limon suyu
- Zeytinyag
- Tuz, karabiber

Butun malzemeleri karistirip 1 saat buzdolabinda dinlendirin ve servis yapin.

Yorumlar

  1. Patlıcan salatasını ben de çok severim. Geçmiş bayramın da kutlu olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. özellikle eşim bayılır bu salataya..seninde ellerine sağlık canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sayfanda bir acayiplik var düşbahçem fenalaştım artık bu sorunlardan :(
    salata süper yapanın ellerine sağlık,sizede afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Közlenmiş patlıcan sevilmez mi? çok güzelgörünüyor ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi