Hosgeldin Ramazan

Merhaba arkadaslar,

Ramazan geldi gelecek derken ilk gunu gecti. Iftari aksam saat 21:02 yaptik. Cok sukur dusundugum kadar zor gecmedi. Pek acikmadim, ama cok susadim. Kendi adima konusayim, Allahin rizasini kazanmak icin insan her tur zorluklari unutuyor. Zorluk dedigimiz o kadar guzel birsey haline geliyorki. Insan yaradani hissediyor, ona yakin oluyor. Insallah bu Ramazani guzel ibadetler icinde gecirmeyi nasip eder Rabbim. Hepinize hayirli bir Ramazan diliyorum. Allah c.c. yaptiginiz butun ibadetleri ve dualarini kabul eder, tekrarini nasip eder insallah. Sizlerle guzel bir dua paylasmak istiyorum. Umarim sizde benim kadar begenirsiniz.



Bismillahirrahmanirrahim

Herseyi eksiksiz sona erdirmeye yeten yuceligine ve sonu olmayan comertligine dayanarak Allah'tan dileriz;

Bize hidayet isiklarini yagdirsin uzerimizden sapiklik ve azginlik bulutlarini kaldirsin, bizi dogruyu dogru gorup ona uymayi tercih edenlerdenegriyi de egri bilip ondan kacinma yolunu secenlerden kilsin; Peygamberlerine ve evliyasina vadettigi mutluluga bizi erdirsin ve su aldanis dunyasindan goctugumuzde, bize akillarin durdugu, hayallerin ulasamadigi bir sevinc ve rahatlik ihsan etsin; mahser dehsetinden kurtulup cennet nimetlerine kavusturduktan sonra, bizi gozun gormedigi, kulagin isitmedigi ve insan hayalinin varamadigi sermedi saadete ulastirsin, insanlarin en hayirlisi, Allah in seckin varligi Peygamberimiz Muhammed (s.a.v) e ve onun tertemiz, karanliklarda ki isiklar gibi dogruluk yolunun rehberleri olan âl ve ashabina bol bol salât ve selamini, sonsuz rahmetini yagdirsin.

Yorumlar

  1. RABBİM NİCE RAMAZANLAR GÖRMEYİ NASİP EDER İNŞALLAH.. DUA ÇOK GÜZEL PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM...

    YanıtlaSil
  2. canım bu değerli paylaşımın için ALLAH razı olsun senden..ramazanın mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  3. dua çok güzel paylaltığın için teşekkürler snada hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  4. Canım benim o güzel yüreğine sağlık hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  5. dua çok güzel paylaşım için tşkler
    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı ramazanlar, dilerim bu ramazan herkese barış ve huzur getirir..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    21.00 i okuyunca daha bir gayretli geciriyorum gunlerimi ramazanda.Bizim burda iftar saat 18.22 sukurler olsun diyorum. Hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi