Firinda Mucver

Yaz geldi, canim hep hafif seyler yemek istiyor. Gecen gun Tarifsiz Tarifler arkadasimin blogunu gezerken firinda mucver tarifine rastladim.

Tarifte ufak degisikler yaptim ve ortaya bu cikti:


Malzemeler:

- 2 adet orta boy kabak
- 1 kase kucuk dogranmis karnabahar
- 2 yumurta
- 1 çay bardağı un
- 1 kucuk sogan
- Bir tutam maydanoz
- 1 su bardagi rendelenmis kasar
- Tuz
- Karabiber

Kabaklari rendeleyip derin kaba aldiktan sonra diger butun malzemeleri karistirip firin tepsisine dokuyoruz. Onceden 200C istilmis firinda uzeri kizarana kadar pisiriyoruz.

Firindan cikardiktan sonra kare kare dilimleyip sicak servis yapiyorsunuz.

Gordugunuz gibi yapilisi cok kolay!

Yorumlar

  1. Ben bunu çok severim karnabaharda ne yakışmıştır:))
    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel görünüyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. görüntü muhteşem eminim tadıda öyledir
    bende yapıyorum ama karnabahar koymuyorum karnabahar ilk sende gördüm eminim değişik bir tat olmuştur ellerine sağlık sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. Canım, fikir vermiş olmama çook sevindim. Karnabahar süper fikir. Hemen ben de deneyeceğim. Ellerine sağlık valla.

    YanıtlaSil
  6. sa.Demek'ki hemşeri oluyoruz ne güzel..zaman,zaman böyle memleket hasreti çöker yüreğime ne yapalım sağlık olsun doğduğun yer değil doyduğun yer demişler..hemşerim seni sayfama ekliyorum ayrıca mücverin nefis görünüyor afiyet olsun.sevgiler.A.E.O

    YanıtlaSil
  7. karnabahar oyle guzel bir tat verdiki, artik karnabaharsiz olmaz bu yemek diyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ediyorum arkadaslar.

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık. geçen gün bende yapmıştım.. karnıbahar eminim çok yakışmıştır.
    bundan sonra böyle denecek..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Fırında olması çok güzel yazın bende genelde fırında yaparım mücveri eline sağlık çok güzel olmuş karnıbaharı merak ettim doğrusu :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi