Bezelyeli Mantar

Merhaba arkadaslar,

bu son zamanlar blogumla pek ilgilenemiyorum. Canim pek bisey yapmak istemiyor. Sicaktan mi nedir anlayamadim bir turlu. Bugun sizlerle uzun zamandir paylasmak istedigim bir tarifi paylasacagim. Umarim begenirsiniz.

Hollanda'dan sevgiler.





Malzeme:
-250 gr bezelye
-250 gr mantar
-1 sogan
-1 su bardagi et suyu
-1/2 et bulyon tablet



Mantarla sogani tencerede kavurduktan sonra bezelyeleri ekleyelim. Ben daha once yapmis oldugum et suyunu buzluktan cikardim direk tencerenin icine koydum. Icine bir de yarim bulyon tablet ekleyip agir ateste bezelyeler pisene kadar pisirdim.

Cok hafif bir yemek oldu. Sebze yemegini sevenler icin guzel bir alternatif.

Yorumlar

  1. ellerine saglik canimm sebze yemegi olmazsa olmazlardandir bizim evdee.. cok degisik ve nefis gorunuyorr
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Hem pratik hem besleyici hemde hahfif ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine Sağlık.Fotograflarda çok iç açıcı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi