Soya Soslu Cin Makarnasi

Hollanda bir cok farkli insanlarin yasadigi bir ulkedir. Aklina gelen her millet'den insan bulabilirsiniz. Bunun tabiki en buyuk avantajlardan biri farkli kulturlerle tanismamiz. Gecen gun uzun zamandir gitmek istedigim bir Cin dukkanina gittim. Sadece Cin urunleri satiyorlar. Tabiki yiyecekten bahsediyorum. Bir kac guvenilir seyler aldim :) Ne yedikleri belli degilki:)

Cin makarnasi aldim. Uzun zamandir denemek istiyordum.




Cinlilere has bir kek. Pamuk gibi, ve cok hafif. Bayildim! Cesit cesit renkleri var. Pembe, yesil, sari, kahverengi... Ben tabiki cikolatali olani aldim:)




Neyse gecelim simdi soya soslu cin makarna tarifine :-) Tadi gercekten cok guzel oldu. Galiba bir sure spaghetti yemeyecegiz gibi geliyor bana!

Malzeme:
-3 parca cin makarna
-yarim kilo lahana (ince kiyilmis)
-200 gr tavuk gogusu (kus basi kesilmis)
-2 havuc (minik dogranmis)
-1 sogan (ince kiyilmis)
-3 dis sarimsak
-4 kasik soya sosu
-karabiber
-pul biber
-tuz




Tavaya sogani, havucu, sarimsagi ve tavuk gogusunu alip kavurun. Soya sosu ekleyip 1 dakika daha kavurmaya devam edin. Pesinden ince kiyilmis lahanayi ekleyin. Atesi kisip agir ateste lahana iyice yumusayana kadar pisirin. Karabiber, pul biber ve tuzu ekleyip altini kapatin.

Bir derin tencerede kaynamis suda makarnalari haslayin. Haslandiktan sonra suzgece koyup suyunu suzun. 5 saniye boyunce soguk suyun altinda tutun makarnayi.

Hazirlamis oldugumuz sosu ve makarnayi karistirdiktan sonra sicak olarak servis yapin.

Yorumlar

  1. Hımm yine harika lezzetler sunmuşun bizlere canım...
    Benimde yengem ve ağbim hollandada yaşıyor ve sağolsun yengem bizlere sürekli çin ve surinamli yemekleri yapıyor genellikle seviyorum ben...
    Bunu aynen yengeme aktarıyorum..:)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. selam sosu içinde olanlardan herhalde kaynar su dokup sos eklenıyor bol baharatl yağlı değil afıyet olsun

    YanıtlaSil
  3. Çin mutfağinı ben çok seviyorum. Özellikle sebzeli erişte. Bu tarifi de çok beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çin makarnası harika görünüyor..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Siteniz çok renkli, çok güzel.
    Tariflere bayıldım.
    Makarnasever biri olarakta çin makarnasına bayıldım.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler.
    www.semraninmutfagi.com

    YanıtlaSil
  6. harikasın,bi tanem izleyenlerinin arasına katıldım takibede yazacagım

    kutsalceyiz.blogc.com

    kutsalsofra.blogspot.com

    iki adresim var beklerim
    sevgiler selamlar caım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi