Ispanakli Cin Makarnasi

Gecenlerde ispanakli cin makarnasi yapmistim tadi cok hosuma gitmisti. Tekrar yapip sizlerle paylasmak istedim. Yapilisi cok basit.

Adim adim izleyin :-)

Malzeme:
2 kisilik cin makarnasi yada spaghetti
-10 adet mantar
-500 gr ispanak
-1 orta boy sogan
-1 dal yesil sogan
-2 havuc
-3 dis sarimsak
-karabiber
-tuz
-zeytinyag

Derin bir kapta ispanak yapraklarini bol suda yikayalim. Ben yaklasik 5 dakika tuzlu suda bekletiyorum. Detayli bilgi icin tiklayin.

Sarimsaklari, mantari, havuclari ve soganlari minik dograyalim. Bir tencereye 2 yemek kasigi zeytinyag koyduktan sonra sarimsak, soganlari ve havuclari ekleyip pembelestirelim.


Yikamis oldugumuz ispanak yapraklarini tencereye ekleyelim. Ben asla ispanagi kaynar suda haslamam ve kesmem. Direk tavaya koyar oyle pisiririm. (Eger ispanak yapraklari buyuk ise kaynamis suyun icinde en fazla 1 dakika bekletip cikarin. 2-3 kere den fazla kesmeyin.)


Yarim cay bardagi su ekleyip altini kisalim.


Ispanaklar pistikten sonra tuz ve karabiber ekleyelim.


Ayri bir tencerede suyu kaynattiktan sonra cin makarnasi haslayalim. Ben 2 parca kullandim.
Ispanagi ve cin makarnasini iyi karistirdiktan sonra sicak olarak servis yapin.
Afiyet olsun!

Yorumlar

  1. Herzaman farklı lezzetlere açığımdır...
    Muhteşem gözüküyor ellerine sağlık canım sevgiylşe kal:))

    YanıtlaSil
  2. tek kelime ile süper bir makarna olmuş.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Tadı da görüntüsü gibiyse harika olmuş demektir. Ispanak çok yakışmıştır diye düşünüyorum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK LEZEETLI BIR TARIF OLMUŞ ÇİNLİLERİ ÇOK SEVERIM DENERIM ARTIK AMA ONLAR GIBI YEMEK MAHARET İSTER

    YanıtlaSil
  5. Ooh çok güzel gözüküyor. Makarnayi çok severim, ispanakli yememistim daha önce. Denicem mutlaka :)) Bu arada bende Hollanda dan yaziyorum :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir fikir, ben bu makarnadan çok sık yapıyorum. Ama hep tavuk ve soya soslu sebzeli yaptım :( Ispanak hiç aklıma gelmemişti. Ispanak tüketmek için harika bir tarif ellerine sağlık. Yazdım defterime.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi