Tavuklu/Brokoli Penne Makarna

Sizleri bilmem ama ben makarnayi cok severim, ozellikle penne makarna. Diger makarnalardan farki ne derseniz bende bilmiyorum:)

Buzdolabinda baya bi brokoli vardi, yenmeden bitmeden esim habire alip geliyor. Sade haslanmis limonlu zeytinyagli brokoli artik bikkinlik getirdi:) Dedim en iyisi guzel bi makarna yapayim. Az bir parca tavuk gogusude vardi. Sonuc harika oldu!



Malzeme (3 kisilik):
-100 gr Penne makarna
-250 gr tavuk gogusu
-yarim kilo brokoli (miktar arzuya gore)
-2-3 kucuk dis sarimsak
-1 kirmizi biber
-5 buyuk mantar
-1 yesil sogan
-karabiber
-tuz

Ilk once tencerede yesil sogani ve mantari kavurdum. Kavurduktan sonra parca parca kesmis oldugum tavuk gogusunu ekledim. Iyi kavrulduktan sonra sarimsak ve biberi ekledim. Bu arada tuz ve karabiberi unutmayalim. En sonra olarak kucuk parcalara ayirmis oldugum brokoliyi ekledim. Tencereye yarim cay bardagi su ekledim ve tencerenin kapagini kapttim atesi en kisigina getirdim. Brokoliler yumusayinca altini kapattim.

Ayni anda markarnayi hasladim bol suda. Pistikten sonra hazirlamis oldugum diger malzemelere kapttim guzel bi karistirdim. Iste bu kadar! Tadi cok guzel oldu, hafif oldu. Bu yemek calisanlar icin guzel ve kolay bir tarif. Cok az vakit aliyor pisirmesi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi