11 Mart 2009

Firinda Patates & Tavuk Kizartmasi

Tavuk etine bayiliyorum. Ister gogus olsun ister but olsun hic fark etmiyor valla:)

Dun firinda patates ve tavuk kizarttim. Cok nefis oldu. Bu ikisi bir arada harika oluyor gercekten. Yanina da birazcik mayonez ve ketcap! Off offfffffff:)

Firinda patates

-4 orta boy patates
-kirmizi pul biber
-zeytinyag
-karabiber
-tuz

Patatesleri elma dilimleri gibi kesiyoruz. Pul biber, zeytinyag, karabiber ve tuz ile harmanliyoruz. 200C firinda kizartiyoruz patatesleri.... Cok basit:)




Tavuk kizartmasi (KFC tarz);
-500gr tavuk parcalari
-tuz
-kirmizi pul biber
-karabiber
-bulamak icin un

Tavuklari guzel bir yikayalim ve tuzlayalim. Karabiber, pul biber ve unu iyi bir karistiralim. Yikamis oldugumuz tavuk parcalarina 1 corba kasigi su ekleyelim. Birer birer tavuk parcalarini bu hazirlamis oldugumuz una bulayalim ve kizgin bol yagda kizartalim (yaklasik 15dk kizarttim ben). Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Hepsini hammmm yaptım arkadaşım....
    Acayip lezzetli duruyordu ne yapim :)

    YanıtlaSil
  2. Tabağı olduğu gibi alayım lütfen.ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.