Etli ekmek

Canimiz farkli seyler isteyince bugun etli ekmek yapmaya karar verdim. Full time calismama ragmen, ve bu nedenle cok yoruldugun halde mutfagimdan vazgecemiyorum.


















Hamur icin:

- 750 gr un
- yarim litre sut
- 40 gr yas maya
- 5 corba kasigi zeytin yagi
- tuz

Hamurun yumusak olmasina dikkat edelim. Yoksa cok sert oluyor hamur. Hamuru guzel yogurduktan sonra 1 saat kadar dinletelim.














Et:

- 400 gr kiyma
- 3 tane orta boy domates
- 1 buyuk sogan
- kara biber
- kirmizi pul biber
- 1 yemek kasigi biber salcasi (ben aci kullandim)
- 1 yemek kasigi domates salcasi
- 2 kasik zeytin yagi
- tuz

Butun malzemeleri karistirip ic malzemesini hazirliyorsunuz.

Hamuru tepsi buyuklugunde acip uzerine haziladigimiz kiymayi yayiyorsunuz. Firini bu arada 200 dereceye ayarlayip isitalim. Etli ekmekler guzel kizarana kadar pisirelim.

Yorumlar

  1. Merhabalar,
    blogunu bugün kesfettim. Ellerine saglik hepsi mükemmel olmuslar.
    hoscakal...

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim. Blogumu ziyaret etmeye devam edin:-)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, iyi ki yorum birakmissin, boylece bloguna ulastim ve guzel tariflerini gormus oldum. Bundan sonra takipteyim:) Muffin tarifimi denemis ve begenmis olmana da sevindim. Link vermissin, tesekkur ederim, mutlu oldum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Bloğun hayırlı olsun. Umarım güzel değişik tarifler paylaşırız..
    Etli ekmek delisiyim ben. Hele hamileysem ki şimdi öyleyim deliririm! İlk bebeğimde etli ekmeğe aş ermiştim ama sonu kötü oldu geldi kilolar:) Şimdi canım istesede her çektiğinde yememeye çalışıyorum.
    ellerine sağlık..
    Evren

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Evren,
    Cok sagol. ELimden geldigi kadar guzel seyler paylasacagim insallah. Kilo yapsada etli ekmekten vazgecilmiyor :-)
    Senin sayfana baktim cok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi