Tiramisu

Sunu itiraf edeyimki ben bir cikolata ve pasta delisiyim. Olabildigince az yemeye calisiyorum ama herzaman kendime hakim olamiyorum maalesef:-)

Pastacinin sayfasini bir kac gun once kesfettim. Harika bir sayfa, herkesin bi goz atmasini tavsiye ederim. Ay bu tarifi dememem lazim, bunu da denemem lazim filan derken klasik tiramisu tarifine rastladim. Buradaki hazir keklerde birsuru katki maddeler oluyor. O yuzdende icime hic sinmiyor. Pastacanin tirmamisu kek hamur tarifi gorunce cok sevindim ve denedim tabiki :-)

Pastacinin klasik pandispanya tarifi:

4 iri yumurta veya 5 orta boy yumurta
11 yemek kasigi un
11 yemek kasigi şeker
3 yemek kasigi kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin

Yumurta ve sekeri cok iyi cirptiktan sonra diger malzemeleri ekliyorsunuz (cok kalin bir kivam haline gelmesi lazim). 26cm lik pasta kalibina dokuyorsunuz kek hamurunu. 20 dk kadar onceden 180 derece isitilmis firinda pisiriyorsunuz.

Ic kremasi ;
500 ml-yarim kilo süt
1 yumurta sarisi
3 yemek kasigi un
4 yemek kasigi şeker
1 kutu labne peyniri

Labne peyniri haric butun malzemeleri karistirip pisiriyorsunuz. Krema ilik olduktan sonra 1 kutu labne peynirini ekleyip iyice cirpiyorsunuz.

Sogmus olan keki ikiye boluyorsunuz. Bir bardak kahve hazirlayip bununla keki islatiyorsunuz. Hazirladigimiz kremayi guzelce yayiyorsunuz. Uzerine diger keki ortup ayni seyi tekrar liyorsunuz. Keki islatip kremayi guzelce yayiyorsunuz. En sonra olarak kakao kekin ustune serpistiriyorsunuz. Ben orta kismina damla cikolatada ekledim ve cok guzel oldu. Tavsiye ederim.

Sonuc:


Yorumlar

  1. görünüşü harika olmuş..
    umarım tadınıda beğenmişinizdir..

    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Great site lots of usefull infomation here.
    »

    YanıtlaSil
  4. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi