Firinda Yumurtali Ispanak

Merhaba arkadaslar,

Umarim hepiniz guzel bir bayram gecirmissinizdir. Gunler cok cabuk geciyor, bayram geldi gelecek derken gecti gitti bile!

Blogumla bir kac gun ilgilenemedim. Tarifler birikiyor:)
Sebze yemeklerini ben sahsen cok severim. Ispanak ta favorilerim arasindadir. Alttaki tarif cok basit, cok hafif ve cok lezzetli. Ye ye tadina doyamiyoruz! Ustelik'te cok saglikli.





































Malzeme (iki kisilik):
-250 gr ispanak
-1 sogan
-3 dis sarimsak
-1-2 domates
-1 tatli kasigi salca
-Yarim cay kasigi muskat
-Tuz, karabiber

-2 yumurta
-Rendelenmis kasar

Ispanaklari iyi yikayip kenara ayirdim.

Derin bir tencereye 3 yemek kasigi zeytinyag dokup kucuk dogranmis sarimsagi ve soganlari kavurdum. Icine kucuk dogranmis domatesi ekledim ve yumusadiktan sonra salca, muskat, tuz ve karabiberi ekledim. En son olarak ta yikadigim ispanagi ekledim. Benim kullandigim ispankalar kucuk yaprakli oldugu icin hic kesmeden oylece tencerenin icine koydum. Tencerenin kapagini kapatip 3-5 dk alti kisik bir sekilde ispanaklarin yumusamasini sagladim

Borcama hazirlamis oldugum ispanigi koydum ve ustune 2 tane yumurta kirdim. Etrafina da rendelenmis kasar serpistirdim. Onceden 200C isitilmis firinda pisirdim.


Cok nefis bir yemek oldu. Tadina doyamadik!

Yorumlar

  1. Canım aynen bayram nasıl geçti anlamadım...
    Ellerine sağlık ne kadar hoş bir lezet bu böyle:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık
    görüntü ye beni diyor;)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlıkk nefis görünüyor..:)) miiss gibii

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık.Görüntü çok güzel..Yemede yanında yat:)

    YanıtlaSil
  5. yumurtalı ıspanağı tavada yaparım bende ..ama fırında yapma fikri de hoşuma gitti..deneyeceğim inşallah..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Sebzeyi çok sevmeme rağmen hamilelikten kaynaklansa gerek sürekli sebze tüketesim var helede ıspanak ve bu tarif denenmeye değer nefis görünüyor..
    Ellerine sağlık canım.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. Fırında yapmamıştım, kavurup yumurtalarım arada..
    Ama fırındakinin görüntüsü daha güzellllll .
    Ellerine sağlık canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Tarifi okurken canım nasıl çekti anlatamam. Ben salça ve domates koymuyorum ama böyle mutlaka yapacağım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. fatma48-hazanyagmuru402 Aralık, 2009 20:59

    ellerine sağlık canım bizde ıspanagın sadece böreğini yerler birde böyle deniyem bakalım napacak benim paşa ben şimdi senin gecikmiş mim cevablalrını yazam gec oldu emme kusura bakma gari

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyor:)yumurtalı ıspanağı bizde çok severiz ama fırında hiç denememiştim supersin vallahi:)

    YanıtlaSil
  11. cok severim cok... ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  12. Bende bayram nasıl geçti anlayamadım..ıspanak nefis .. bizde çok severiz.. ellerine sağlık..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi