Yaz geldi!

Merhaba arkadaslar,
Hollandaya yaz geldiyse, gercektende yaz geldi demektir:) 2 haftadir inanilmaz sicaklik var burada. Aliskin degiliz acikcasi. Normalde 1-2 gun guzel olur ondan sonra mutlaka yagmur yagar.

Yaz geldi... Bloguma da yaz gelsin istedim! Gordugunuz gibi blogum sari denk agirlikli, benim icin tam bir yaz rengidir.

Hollandadan sevgiler.

* Bannerdaki fotograf anneme ait. Kendisi fotografcidir. Sonra birileri gelip te calinti filan demesin!! Annecigim fotograf icin tesekkurler!

Yorumlar

  1. Ayy canım çok güzel olmuşş renkler daha bi ferahlamış güle güle en güzel tariflerinle kullan canım...
    Bende dün yeğenimi ve yengemi yolcu ettim hollandaya 3 haftalığına tatile gittiler sabah konuştum oda aynı şekilde havaların güzel olduğunu söyledi:))

    YanıtlaSil
  2. Selam güzel insan. Öncelikle sade fakat doyurucu bir calisma olmus. Tebrik ediyorum. Ben pempetatlarin blogunda farkinda olmadan ADSIZ olarak yorum yapan blogdasinizim. Pembe tatlara yaptigim yorum yanlis anlasildi ve bunun icin kendisine özür yazimi yazdim. Ancak hala daha yayimlamadi yazimi. Diliyorum ki okumadigi icin yayimlamamistir. Bende yazima yorum yapan ve cevap hakkim dogan blogdaslarima mecbur tek tek yaziyorum. Anlayisiniza siginiyor, herseyin gönlünüzce olmasini diliyorum. Saygilarimla.

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzel bir blog olmuş yapan arkadaşın ellerine sağlık ,benim blogada beklerim saygılar

    http://erzurumvedunya.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi