9 Haziran 2014

Sekerhamuru ile kaplanmis pastanin acik kalan alt kisimlarini kapatmak icin yontem

Bugun sizlere pastayi sekerhamuru ile kapladiktan sonra acik kalan kisimlar nasil kapatilir onu gostereceğim. Yada hamur tam yetmemiste olabilir.

Pasta nasil kaplanir, püf noktalarini oğrenmek icin sayisi belirsiz video izledim. Size gostereceğim yontemi sadece bir tek video da rastladim. Demek istediğim sudur ki bir-iki video izlemeyle bitmiyor is:)

Umarim video isinize yarar. Bir dahaki video da pasta nasil kaplanir onu gostereceğim. Iyi seyirler.




4 yorum:

  1. Pratikmiş :)
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Faydalı bir yöntem, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.